صادرات پاپریکا خشک و پودر پاپریکا (Dried Paprika)

جهت صادرات پاپریکا خشک شده بصورت سالم و یا پودر پاپریکا ، شما میتوانید با ما در ارتباط باشید .

شرکت ما دارای سیب سلامت و کلیه مجوزات بهداشتی جهت صادرات پاپریکا به کلیه کشورهای جهان می باشد.

شماره تماس جهت سفارشات : موبایل و واتس آپ : 09120155387

جهت اطلاع از آخرین قیمت پاپریکا خشک شده و پودر پاپریکا میتوانید لیست قیمت زیر را ببینید :

قیمت ارسال
گوجه خشک ارگانیک اسلایس درجه یک200,000اردبیل / تهران
گوجه خشک ارگانیک اسلایس آسیابی130,000اردبیل / تهران
پودر گوجه100,000اردبیل / تهران
هویج خشک خلالی صادراتی95,000اردبیل / تهران
هویج خشک خلالی آسیابی75,000اردبیل / تهران
پیاز خشک خلالی صادراتی سیب سلامت دار240,000اردبیل / تهران
پیاز خشک خلالی لوکس180,000اردبیل / تهران
پیاز خشک خلالی آسیابی140,000اردبیل / تهران
پاپریکا خلالی صادراتی185,000اردبیل / تهران
فلفل دلمه ای سبز خلال صادراتی185,000اردبیل / تهران
لبو خشک خلالی و پودر لبو 110,000اردبیل / تهران
اسلایس لیمو خشک سنگی صادراتی190,000اردبیل / تهران
اسلایس لیمو خشک عمانی صادراتی190,000اردبیل / تهران
بادمجان اسلایس صادراتی130,000اردبیل / تهران
فلفل قرمز شاخ بزی بدون دمچه صادراتیبروزاردبیل / تهران
اسلایس سیب زمینی نشاسته دار و پودر سیب زمینی170,000اردبیل / تهران
اسلایس قارچ صادراتی610,000اردبیل / تهران

جهت صادرات پاپریکا به کشورهای مختلف نیازمند هستید تا اطلاعاتی راجع به خود پاپریکا ، کشورهای وارد کننده و صادرکننده ( رقیب ) بدانید که در ادامه این مطلب اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهیم داد :

پاپریکا چیست ؟


پاپریکا در واقع همان فلفل دلمه خشک قرمز می باشد که جهت بدست آوردن پودر پاپریکا فلفل دلمه ای خشک شده را آسیاب می کنند و در دو نوع با دو طعم ارائه می‌شود یکی طعم شیرین و تند که در واقع نوع تند آن از آسیاب فلفل چیلی به دست می آید که مورد دلخواه بعضی کشورهاست اما در ایران پاپریکا با طعم شیرین که در واقع ماه عسل آسیا به فلفل دلمه ای خشک شده و قرمز رنگ است مورد پذیرش می باشد


البته باید گفت غالباً پاپریکا نوعی از ادویه است که ماحصل آسیاب فلفل دلمه ای خشک شده که در واقع همان فلفل شیرین است که با فلفل چیلی ترکیب شده است
این ادویه مورد دلخواه و همچنین طرفداری بسیار زیادی در کشورهای مختلف جهان دارد و در اکثر غذاهای آن ها مصرف می شود
پاپریکا که از فلفل دلمه ای شیرین قرمز به دست می‌آید به رنگ نارنجی است اما وقتی فلفل چیلی آسیاب می شود رنگ آن قرمز است و طمع آن نیز تند هست.

صادرات پاپریکا و پودر پاپریکا

به اشتباه برخی آن را با پاپریکا اشتباه می گیرند هرچند ترکیب آن نیز متداول است و طعمی که پاپریکا دارد از طعم شیرین تا تند و حتی پاپریکا دودی نیز موجود می باشد . هرچند پاپریکا به طور معمول شیرین است و بیشترین استفاده را همین پاپریکای شیرین در غذاهای مختلف دارد.

پاپریکای سالم از خشک شدن فلفل دلمه ای که به دو روش معمول انجام میگیرد بدست می آید.

دو روش خشک کردن

خشک کردن سنتی

در این روش به صورت سنتی پاپریکا ها را بعد از چیدن از سر مزرعه در روی آفتاب میگذارند تا آفتاب با استفاده از گرمای خواص آنها را خشک کرده و سپس آنها را جمع آوری می کند این روش علاوه بر غیر بهداشتی بودن مضرات دیگری نیز دارد.

خشک کردن مدرن

در این روش از دستگاه های مخصوص خشک کردن سبزیجات و میوه جات استفاده می شود این روش بهداشتی تر و مقرون به صرفه تر است این روش در واقع با مدل شدن کشاورزی در حال جایگزین شدن با روش قبلی می باشد.

کشورهای وارد کننده پاپریکا

در ادامه لیستی از کشورهایی که واردات پاپریکا را دارند ، را نام میبریم و به تشریح اطلاعات میپردازیم :

  • آمریکا
  • ژاپن
  • انگلیس
  • آلمان
  • کانادا
  • اسپانیا
  • هلند
  • کره جنوبی
  • امارات
  • آفریقای جنوبی

تولید ناخالص داخلی ایالات متحدهٔ آمریکا آمارهای اعلامی بیش از 20 تریلیون دلار، به معنای حدود ۲۰٪ تولید ناخالص جهان، نخستین اقتصاد بزرگ جهان است.

صادرات پودر پاپریکا

از لحاظ حجم مبادلات، ایالات متحده بزرگ‌ترین واردکننده، و – پس از آلمان و چین – سومین صادرکنندهٔ بزرگ جهان است.

در حالی که بزرگ‌ترین اقلام وارداتی به آمریکا کالاهای مصرفی غیر اتومبیل (۲۳٪)، سوخت (۲۲٫۱٪)، ماشین‌آلات (۱۹٫۹٪)، تجهیزات صنعتی (۱۴٫۸٪)، تولیدات خودرو (۱۱٫۱٪)، صنایع غذایی (۴٫۲٪)، و صنایع هوایی (۱٫۷٪) هستند.

بیشتر چرخ‌های اقتصادی آمریکا متعلق به بخش خصوصی است، تا جایی‌که بخش دولتی فقط ۱۲٫۴٪ تولید ناخالص داخلی را سالیانه باعث می‌شود.

پس مطمئنا حتی با وجود تحریمها که البته باید گفت شامل مواد غذایی و دارویی نمیشود میتوان به کشور آمریکا نیز صادرات داشت

البته در این مورد نیابد از کشور چین بعنوان دومین قدرت اقتصادی دنیا نیز که جمعیت بسیار زیادی نیز دارد و همچنین مراودات بسیار زیادی با کل کشورهای دنیا حتی ایران نیز دارد غافل شد

چین را میتوان دومین اقتصاد بزرگ دنیا پس از ایالات متحده نامید.

 تولید ناخالص داخلی این کشور 10 تریلیون دلار بر اساس ارزش اسمی دلار بوده‌است.

سرانه تولید این کشور در همین سال ۱۱٬۱۸۶ دلار بر مبنای قدرت برابری خرید و ۶٬۹۵۹ دلار بر اساس ارزش اسمی بوده‌است که در هر دو حالت چین پس از حدود ۹۰ کشور (از ۱۸۳ کشوری که در فهرست صندوق بین‌المللی پول قرار دارند) قرار می‌گیرد.

جمهوری خلق چین از زمان بنیان‌گذاری در سال ۱۹۴۹ تا سال ۱۹۷۸ اقتصاد دستوری متمرکزی به سبک شوروی داشت. پس از مرگ مائو در ۱۹۷۶ و پایان انقلاب فرهنگی، دنگ شیائوپنگ و نسل جدید رهبران چین شروع به اصلاحات اقتصادی کرده و اقتصاد چین را به سوی نظام بازار سوق دادند.

در این دوران اشتراکی‌سازی در بخش کشاورزی متوقف شده و مزارع خصوصی شدند. تجارت خارجی مورد توجه قرار گرفت. ساختار بنگاه‌های ناکارآمد دولتی تغییر اساسی پیدا کرده و بنگاه‌های زیان‌ده تعطیل شدند که این به بیکاری گسترده‌ای منجر شد.

اقتصاد چین امروزی یک اقتصاد بازار بر مبنای مالکیت خصوصی است. دولت هنوز بر بخش‌های استراتژیک زیربنایی اقتصاد همچون تولید انرژی و صنایع سنگین مسلط است اما سرمایه‌گذاری خصوصی به سرعت در حال افزایش است. از هنگام آغاز آزادسازی اقتصادی در سال ۱۹۷۸ چین یکی از بالاترین رشدهای اقتصادی را در دنیا داشته‌است.

پس با این تفاسیر و همچنین بر مبنای جمعیت بسیار بالا و نیاز شدید غذایی این کشور به مواد غذایی مطمئنا واردات آن از ایران بسیار زیاد بوده و این فرصتی بسیار بی نظیر را برای کشور ایران بدست آورده است.

کشورهای صادر کننده پاپریکا ( رقیب )

در ادامه لیستی از این کشورها منتشر میکنیم :

  • چین
  • اسپانیا
  • هند
  • آلمان
  • آمریکا
  • هلند
  • مکزیک
  • پرو
  • کره جنوبی

بله همینطور که دیدید کشور چین علاوه بر واردات ، صادرات نیز دارد و اگر در بازار ایران بگردید مطمئنا پاپریکای چینی که در واقع رنگ قرمز تیره و طعمی تند را دارد را مشاهده خواهید کرد.

آمریکا نیز همینطور توجه داشته باشید کلیه ابر قدرتهای دنیا علاوه بر صادرات ، واردات نیز دارند و صرفا صادر کننده بودن دلیلی بر عدم واردات نیست و به همین ترتیب برعکس نیز امکان دارد.

شرایط صادرات

کشور ما ایران علاوه بر خاک حاصلخیز ، آب و هوای چهار فصل و شرایط ایده ال دیگر متاسفانه از نبود زیر ساختهای کشاورزی و دیگر ساختارها رنج میبرد و همچنین بازاریابی محصولات غذایی بسیار بسیار ضعیف است در صورتیکه در صورت اصلاح و تقویت این زیرساختها مطمئنا صادرات به نحو بسیار چشم گیری افزایش خواهد داشت.

مقدار سود

با توجه به اینکه در هر کشور قیمت هر کیلو پاپریکا متفاوت است باید دید صادرات به کشور روسیه ، چین ، آمریکا ، امارات یا دیگر کشورها مقرون به صرفه است یا خیر

بعضی کشورها قیمت بسیار پایین تر بعضی کشورها قیمت دو برابر میباشد که شما بایستی ببینید کدوم کشورها صرف دارد .

نوع بسته بندی

با توجه به اینکه این محصول کشاورزی بصورت فله میباشد شما میتوانید این محصول را به بصورت عمده و خرده صادرات کنید که این مسئله مخصوصا به صورت خرده فروشی در بسته بندی 50 گرمی الی 100 گرمی سود بسیار زیادتری نسبت به عمده فروشی دارد و شما میتوانید با استفاده از بازاریابی درست و ارائه به فروشگاه ها و هایپرمارکتها در کشورهای دیگر سود بسیار زیادتری نسبت به عمده فروشی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *